Not connected
EN

Home



Ansök om din ATA-Carnet här!

Information

SKAPA ANVÄNDARKONTO
För att ansöka om ATA carnet behöver du skapa ett användarkonto, det gör du under fliken "account order".  När din ansökan har skapats skickas ett avtal automatiskt till din angivna mailadress. Avtalet ska signeras av firmatecknare/person med rätt att attestera fakturor och mailas sedan till handelsdokument@vasthk.se 

NORMAL HANDLÄGGNINGSTID FÖR ATA CARNET
Efter att vi har fått in komplett ansökan är standardhandläggningstid tre arbetsdagar. Vi kan självklart skynda på processen, men observera att det tillkommer en ilavgift för snabbare hantering. Du hittar kostnaderna i vår prislista under "documents and support". Vänligen ange under "messages" i din ansökan när (datum) du önskar att ha din ATA carnet klar. 

OM DU ANSÖKER SOM OMBUD
Vänligen notera att även kunden du ansöker åt behöver ha ett användarkonto i EATA. När både du och kunden har sina konton på plats, kontakta oss så att vi kan sammankoppla era konton. 

VÅRA ÖPPETTIDER
Måndag - fredag: kl. 8.30-15.30 (Stängt för lunch kl. 12.00-13.00)
Inlämning - och upphämtning av ATA carnet måndag-fredag kl. 8.30-11.45


Kontakta oss:
handelsdokument@vasthk.se 
+31 83 59 00


Login
Username
 
Password